Uploaded image for project: 'Zorginformatiebouwstenen'
  1. Zorginformatiebouwstenen
  2. ZIB-1314

GCS_VerbalCodelijstBaby en Kleuter hebben verschillende V10

Details

    • Wijzigingsverzoek
    • Status: In pre-publicatie
    • 2
    • Resolution: Unresolved
    • None
    • Hide
      De Verbal en Motor waardenlijsten in de zib worden vervangen door de waardenlijsten zoals vastgelegd in het Word document dat aan dit issue is toegevoegd.
      Erratum toevoegen in 2020 (gedaan)
      Show
      De Verbal en Motor waardenlijsten in de zib worden vervangen door de waardenlijsten zoals vastgelegd in het Word document dat aan dit issue is toegevoegd. Erratum toevoegen in 2020 (gedaan)
    • Hide

      De Verbal en Motor waardenlijsten zijn vervangen door de waardenlijsten zoals vastgelegd in het Word document dat aan dit issue is toegevoegd. 

      Show
      De Verbal en Motor waardenlijsten zijn vervangen door de waardenlijsten zoals vastgelegd in het Word document dat aan dit issue is toegevoegd. 
    • 3.2
    • B
    • Pre publicatie 2021-2
    • GlasgowComaScale
    • Nictiz Terminologie
    • Alexander Henket

    Description

      In de zib GlasgowComaScale staat in zowel GCS_VerbalCodelijstBaby als GCS_VerbalCodelijstKleuter een code V10 uit het systeem 2.16.840.1.113883.2.4.3.11.60.40.4.2.3.

      • GCS_VerbalCodelijstBaby heeft V10 = Coos/babbles
      • GCS_VerbalCodelijstKleuter heeft V10 = Orientated

      Omdat beide de code uit hetzelfde systeem halen, kan dit niet kloppen.

      Merk op dat er meer zijn die niet kunnen kloppen zoals V9 Confused versus Irritatable cries.

      De codesystemen in de verschillende GCS_Verbal (en mogelijk ook GCS_Motor) waardelijsten moeten elk hun eigen codesysteem hebben, of de codes moeten overal exact dezelfde semantiek hebben.

      Attachments

        Issue Links

          Activity

            People

              khan Nasra Khan
              henket Alexander Henket
              Watchers:
              6 Start watching this issue

              Dates

                Created:
                Updated: